دانشجو: رسول یوسفی رامندی، رساله دکتری مدیریت بازرگانی
دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۳۹۵
استاد راهنما: دکتر محمود محمدیان محمودیتبار، اساتید مشاور: دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، دکتر وحید خاشعی
چکیدهکلیدواژه هامشاهده پایاننامه
پژوهش حاضر تلاش دارد تا با مرور ادبیات رفتار رأیدهی و بازاریابی سیاسی در مبارزات انتخاباتی و با استفاده از روش پژوهش تلفیقی اکتشافی با رویکرد ایجاد طبقهبندی براساس دادههای کیفی، مولفههای موثر بر رفتار رأیدهی مردم ایران را شناسایی، دستهبندی و رتبهبندی نموده و در قالب الگوی رفتار رأیدهی در بازاریابی سیاسی جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید.
بازاریابی سیاسی، رفتار رأیدهی، انتخابات
لینک کوتاه: