نشست نقش افکار عمومی در برنامه هدایتی انبیاء

باقری: فرعون در موقعیت‌های مختلف و با توجه به مخاطبینش از خطوط تخریبی و برچسب‌های مختلفی برای هجمه قرار دادن موسی(ع) استفاده می‌کرد.

در میز گفتگویی که در روز شنبه ۱۳ مهر ماه در محل گردهمایی سالیانه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛ محمدامین باقری؛ پژوهشگر و مدرس بازاریابی سیاسی، ضمن مروری بر اهمیت نقش افکار عمومی جامعه در برنامه هدایتی انبیاء به ذکر نمونه‌های قرآنی آن مبتنی بر زندگی و زمانه حضرت موسی(ع) پرداختند و در این زمینه با استناد به آیات و روایات و سیره معصومین(ع) بحث خود را پیش بردند.

پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی در ادامه جلسه، با مروری بر فتنه گوساله سامری، نحوه مواجهه و تقابل فرعون و ملاءاش با حضرت موسی(ع)، داستان دریا و … هریک از این مباحث را دارای دلالت‌های مهم و کاربردی‌ای برای امروز جامعه دانستند و خط فرعونیان را در چارچوبی مستمر و مداوم که تا امروز نیز ادامه داشته است، تحلیل کرد.

وی در ادامه به ابزار های جریان حق و باطل در هدایت افکار عمومی اشاره کرد و افزود: عدم شناخت ابزارهای جریان حق و نحوه استفاده از آن به عنوان دو مسئله جدی باید مورد توجه قرار بگیرد. باقری افزود: فرعون در موقعیت‌های مختلف و با توجه به مخاطبینش از خطوط تخریبی و برچسب‌های مختلفی برای هجمه قرار دادن موسی(ع) استفاده می‌کرد.

شایان ذکر است متن کامل این جلسه به زودی برای استفاده مخاطبین عزیز، در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *