نشست بازاریابی سیاسی و جنبش‌های اعتراضی

در میز گفتگویی که در روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه در محل گردهمایی سالیانه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛ دکتر سیدجواد حسینی؛ عضو شورای هسته بازاریابی سیاسی، در بخشی از صحبت هایشان به تفاوت جنبش‌های اجتماعی سنتی و مدرن اشاره کردند و جنبش‌های اجتماعی را به عنوان یکی از شاخه‌های مدرن برشمردند.

در میز گفتگویی که در روز سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه در محل گردهمایی سالیانه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛ دکتر سیدجواد حسینی؛ عضو شورای هسته بازاریابی سیاسی، در بخشی از صحبت هایشان به تفاوت جنبش‌های اجتماعی سنتی و مدرن اشاره کردند و جنبش‌های اجتماعی را به عنوان یکی از شاخه‌های مدرن برشمردند.

وی هدف جنبش‌های اعتراضی را در فضای جدید را نه حکمرانی سیاسی بلکه ایجاد و مانایی شبکه اعتراضی با استفاده از روش های بازاریابی سیاسی بیان کردند؛ به‌گونه‌ای که با استفاده از تصویرسازی، ایجاد کمپین و مدیریت افکار عمومی با جنبش‌های اعتراضی هوشمند روبرو هستیم.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *