هسته های بازاریابی سیاسی در مسیر توسعه همکاری

اولین جلسه مشترک هسته «مدیریت و بازاریابی سیاسی دانشگاه تهران» و «هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)» به میزبانی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران روز چهارشنبه مورخ ٨ آذر ماه برگزار شد.در این جلسه، اعضای فعال هسته‌های پژوهشی دو دانشگاه به بیان نظرات خود پیرامون وضعیت فعلی و چشم‌انداز مطلوب حوزه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای بازاریابی سیاسی در کشور پرداختند. حاضرین در جلسه ابتدا ضمن تشریح حوزه‌های کارکردی بازاریابی سیاسی در ایران و جهان از جمله انتخابات، حکمرانی و سیاست خارجی به تبیین بسترهای مورد نیاز جهت ترویج و توسعه گفتمان بازاریابی سیاسی در فضاهای دانشگاهی و مدیریتی کشور پرداختند.در ادامه، راهکارهای ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌های دانشگاهی و پروژه‌های کاربردی مورد نقد و بررسی نمایندگان هسته‌های پژوهشی دو دانشگاه قرار گرفت. همچنین زمینه‌های همکاری مشترک بین دانشگاه‌های تهران و امام صادق(ع) در راستای هم‌افزایی میان نهادهای علمی فعال در زمینه مطالعات بین‌رشته‌ای و توسعه همکاری‌های بین‌دانشگاهی مورد بحث واقع شدند.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *