رستاخیز مقاومت

ششمین شماره از نشریه بازاریابی سیاسی منتشر شد

شماره ششم نشریه بازاریابی سیاسی که به کوشش هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (علیه السلام) تهیه شده است مشتمل بر ۱۷ نگاشت علمی از سوی پژوهشگران و علاقمندان حوزه بازاریابی سیاسی می‌باشد. این شماره شامل سه بخش اصلیِ بازاریابی سیاسی انتخابات، بازاریابی سیاسی بین‌الملل و بازاریابی سیاسی دولت-حکومت می‌باشد.
در بخش بازاریابی سیاسی انتخابات آسیب‌شناسی انتخابات ایرانی از منظر هزینه‌های تبلیغاتی، نهاد شورای نگهبان از جمله مطالب خواندنی این بخش است. تجربه بازاریابی سیاسی انتخاباتی حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس نیز مطلبی است که نمی‌توان از خواندن آن چشم پوشید.
در بازاریابی سیاسی بین‌الملل ضمن پاسداشت سپهبد شهید سلیمانیِ عزیز، تصویر سردار در بین نخبگان ترکیه مورد کنکاش قرار گرفته و در ادامه به موضوعاتی چون اهمیت مهاجرت‌های تصویرساز، مرور ادبیات جنگ ترکیبی و تصویر بن بستِ نظام اسلامی می‌پردازد.
در بازاریابی سیاسی دولت حکومت نیز موضوع آشوب‌های آبان ۹۸، کنش‌گری بازاریابانه دولت مبتنی بر تنظیم بودجه سال ۹۹ و بازاریابی سیاسی جنبش‌های اعتراضی اهم موضوعاتی است که مورد توجه نویسندگان این شماره قرار گرفته است.

برای خرید این شماره از نشریه اینجا را کلیک کنید.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *