بررسی بازاریابی سیاسی آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲

چهل و پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی بازاریابی سیاسی برگزار می‌شود

چهل و پنجمین نشست از سلسله نشست های تخصصی بازاریابی سیاسی با ارائه آقای مصطفی آقاجانی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) به بررسی نقش آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ از دیدگاه بازاریابی سیاسی می‌پردازد.

این نشست در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ | ساعت ده صبح در سالن شهید طهرانی مقدم واقع در مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌‌السلام) برگزار می‌گردد.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *