نشست نقش بازاریابی سیاسی در شکل‌دهی به آرای مردمی

در میز گفتگویی که در روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه در محل گردهمایی سالیانه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛ دکتر طهمورث حسنقلی‌پور؛ عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در بخشی از صحبت هایشان به انواع رفتار رأی‌دهی در ایران از جمله رفتار رأی‌دهی عقلایی، احساسی، فوری یا آنی و… اشاره کرد و فقدان آثار پژوهشی شایسته در این عرصه را فرصتی مناسب برای پژوهشگران برای برشمرد.

در میز گفتگویی که در روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه در محل گردهمایی سالیانه مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛ دکتر طهمورث حسنقلی‌پور؛ عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در بخشی از صحبت هایشان به انواع رفتار رأی‌دهی در ایران از جمله رفتار رأی‌دهی عقلایی، احساسی، فوری یا آنی و… اشاره کرد و فقدان آثار پژوهشی شایسته در این عرصه را فرصتی مناسب برای پژوهشگران برای برشمرد.

وی در خصوص نحوه کاربست بازاریابی سیاسی در ایران و فرصت های پژوهشی و بررسی‌های میدانی آن توضیحاتی ارائه کرد. دکتر حسنقلی پور افزود: تقاضای گروه های مردمی بر اساس زمینه های مختلفی از جمله قومیت، زبان، نژاد و… شکل می‌‌گیرد و لازم است این مسائل در تحلیل رفتار رأی دهی در ایران، مورد پژوهش قرار گیرد.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *