بازاریابی سیاسی و مدیریت رفتار رأی دهنده

نویسنده: رسول یوسفی رامندی

ناشر: دانشگاه سیستان و بلوچستان و انتشارات مرندیز

تاریخ انتشار: سال۱۳۹۵

این کتاب در پنج فصل نگاشته شده است. نویسنده در فصل آغازین کتاب، به تبیین تعاریف و تاریخچه بازاریابی سیاسی می‎پردازد و سپس به تفاوت‎ها و شباهت‎های بازاریابی تجاری و سیاسی اشاره می‎کند. در انتهای فصل نخست کتاب، ابزارهای سنتی و نوین بازاریابی سیاسی، مورد بررسی قرار می‎گیرد. نویسنده در فصل دوم کتاب، دیدگاه‎های نظری در الگوی رفتار رأی‎دهی(انتخاباتی) مردم را تبیین می‎نماید و سپس به عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی در مطالعات علوم‎اجتماعی می‎پردازد. در فصل سوم، رفتارشناسی رأی دهنده در بازاریابی سیاسی با ارائه نظرات اندیشمندان این حوزه مانند نیومن، دین و کورفت، کائولین و فالکوفسکی، تبیین می‎شود. نویسنده در فصل چهارم با استفاده از روش گرانددتئوری(داده بنیاد)، به تحلیل مصاحبه‎های انجام شده می‎پردازد تا بر اساس آن، بتواند الگوی رفتار رأی دهی در بازاریابی سیاسی ایران را ارائه دهد. در فصل پنجم کتاب نیز مدل مدیریت رفتار رأی دهی در بازاریابی سیاسی مورد تحلیل و بررسی قرار می‎گیرد.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *