نویسنده: رسول یوسفی رامندی
ناشر: دانشگاه سیستان و بلوچستان و انتشارات مرندیز
تاریخ انتشار: سال۱۳۹۵
این کتاب در پنج فصل نگاشته شده است. نویسنده در فصل آغازین کتاب، به تبیین تعاریف و تاریخچه بازاریابی سیاسی میپردازد و سپس به تفاوتها و شباهتهای بازاریابی تجاری و سیاسی اشاره میکند. در انتهای فصل نخست کتاب، ابزارهای سنتی و نوین بازاریابی سیاسی، مورد بررسی قرار میگیرد. نویسنده در فصل دوم کتاب، دیدگاههای نظری در الگوی رفتار رأیدهی(انتخاباتی) مردم را تبیین مینماید و سپس به عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی در مطالعات علوماجتماعی میپردازد. در فصل سوم، رفتارشناسی رأی دهنده در بازاریابی سیاسی با ارائه نظرات اندیشمندان این حوزه مانند نیومن، دین و کورفت، کائولین و فالکوفسکی، تبیین میشود. نویسنده در فصل چهارم با استفاده از روش گرانددتئوری(داده بنیاد)، به تحلیل مصاحبههای انجام شده میپردازد تا بر اساس آن، بتواند الگوی رفتار رأی دهی در بازاریابی سیاسی ایران را ارائه دهد. در فصل پنجم کتاب نیز مدل مدیریت رفتار رأی دهی در بازاریابی سیاسی مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد.