نویسندگان: دکتر مسعود کیماسی، ریحانه بحری نژاد، مژگان نصیری
ناشر: انتشارات دانشگاه تهران
سال انتشار: ۱۳۹۵
این کتاب در پنج فصل به مرور جامع مفهوم بازاریابی سیاسی و تجربیات جهانی آن میپردازد. در نیمه ابتدایی کتاب، موضوع بازاریابی سیاسی و معروفترین مدلهای آن معرفی شده است اما وجه تمایز این کتاب با سایر کتب بازاریابی سیاسی که در ایران به چاپ رسیده در نیمه دوم آن است؛ بدین صورت که به معرفی مصادیق و کاربردهای نظام ارتباطات بازاریابی در بازاریابی سیاسی و همچنین رهیافتهای نوین بازاریابی سیاسی- از جمله بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی عصبی، شبکههای اجتماعی و برندسازی- پرداخته شده است.
این کتاب نیز مانند سایر کتب داخلی و خارجی این حوزه، یک فصل را به طور مجزا به تجربیات جهانی بازاریابی سیاسی- مانند انتخابات سال۲۰۰۵ انگلیس، انتخابات سال۲۰۰۷ فرانسه، انتخابات سال۲۰۰۸ آمریکا و انتخابات سال۲۰۱۰ سوئد- اختصاص داده است.