تکنولوژی و انتخابات ۲۰۲۰

در انتخابات ۲۰۱۶ احزاب سیاسی متوجه شدند که می‌توانند ذهن گروه های کوچک رای دهندگان را هدف بگیرند. در انتخابات ۲۰۲۰ مسئله ای که مدام تکرار می‌شود مفهوم سازماندهی رابطه‌ای است. احزاب از فعالان و رابطان خود برای انتقال پیام شان استفاده می‌کنند.

 

در انتخابات ۲۰۱۶ احزاب سیاسی متوجه شدند که می‌توانند ذهن گروه های کوچک رای دهندگان را هدف بگیرند. در انتخابات ۲۰۲۰ مسئله ای که مدام تکرار می‌شود مفهوم سازماندهی رابطه‌ای است. احزاب از فعالان و رابطان خود برای انتقال پیام شان استفاده می‌کنند. در عصر گوشی های هوشمند روشهای ارتباط خانواده و دوستان متحول شده است. برخی کاندیدهای دموکرات اپلیکیشن هایی برای حامیانشان طراحی کرده اند که با مجوز کاربر به اطلاعات او دسترسی پیدا می‌کنند. در واقع آنقدر در مورد فرد اطلاع دارند که می‌تواند پیامی دقیقا متناسب با ترجیحات و دیدگاه همان فرد به او ارسال کند.
#زیرنویس_فارسی

 

منبع: #فایننشال_تایمز ( ۲:۵۸ دقیقه )

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *