الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران

موضوع انتخابات یکی از موضوعات مربوط به حوزه بازاریابی سیاسی و مسئله بازاریابی است و کانون این مسئله عرضه و تقاضا است؛ لذا اگر بحث تجاری بازاریابی را بر عرصه سیاست اعمال کنیم، می‌توان این سؤال را مطرح نمود که تقاضاهای سیاسی در ایران چگونه شکل می‌گیرد و در زمینه انتخابات الگوی رای دادن در جامعه ایران چگونه است. در این نوشتار به دنبال این هستیم که بر اساس جامعه‌شناسی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، به پاسخ این سؤالات بپردازیم.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *