چرا فساد در انتخابات ایرانی سیستماتیک نیست؟۲۹خرداد ۱۳۹۹ بازاریابی سیاسی انتخابات, فیلم آسیبشناسی انتخابات ایرانی از نگاه دکتر علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات ریاستجمهوری یازدهملینک کوتاه: برچسب هاانتخاباتبازاریابی سیاسیحسن روحانیسعید جلیلیعلی باقریقالیباف
آسیبشناسی انتخابات ایرانی از نگاه دکتر علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در انتخابات ریاستجمهوری یازدهملینک کوتاه:
بازاریابی سیاسی انتخابات کمپین کاندیدای درست یادداشت علمی-تحلیلییادداشت| الزامات راهبردی و موانع پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰