به نظر میرسد مهمترین تأثیر مناظره سوم کاهش میزان مشارکت باشد، حتی بیشتر از دو مناظره قبل. همچنین سبد رأی ایدئولوژیک نامزدها تقریبا به آخر رسیده و حالا باید موج آفرینی کرد تا شاید «آن» انتخابات از آن یک نامزد خوش اقبال شود. مناظرهها به جهت مهندسی و ساختاری از این قابلیت تهی شدهاند، لذا باید نتیجه را در سفرهای استانی یا اشتباهات فاحش دیگران جستجو نمود. آنچه از جایگاهیابی کاندیداها برداشت میشود آن است که همگی تکیه اصلی شان بر رأیدهندگان وفادار است از این رو سعی میکنند از سبد رأی یکدیگر برداشت کنند.
لینک کوتاه: