انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری و چشم انداز پیش رو

این نشست روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه با حضور آقای دکتر عبدالکریم خیامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، آقای دکتر مصباح‌الهدی باقری کنی و اعضای هسته بازاریابی سیاسی برگزار شد؛در این نشست انتخابات از منظر ارتباطات و با تمرکز بر جامعه تحلیل شد. همچنین با توجه به حادثه تاسف‌بار شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، چشم‌انداز متصور برای انتخابات ریاست جمهوری پیشرو مورد بررسی قرار گرفت.
آقای دکتر خیامی ضمن اشاره به مسئله مشارکت به عنوان یک مسئله چندوجهی، اشاره فرمودند که وضعیت مشارکت برآیند کنشگری کارگزاران در سایر بخش‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است..

آقای دکتر خیامی در ضمن تبیین یک کلان مسئله تحت عنوان “قبض مدیریتی ۳۶۰ درجه” تلاش داشتند تا در ضمن تبیین وضعیت مشارکت، در سایر بخش‌ها از جمله فرهنگی به مصادیقی مانند صنعت سینمایی بپردازند..

در این جلسه همچنین انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص سیاست‌های رسانه‌ای درست صدا و سیما در این انتخابات صحبت شد.
این جلسات در قالب برنامه مدونی در حال پیگیری هستند و به زودی فراتحلیلی از برداشت‌های کارشناسی در ابعاد مختلف از سوی هسته منتشر خواهد شد. همچنین پژوهشگران و تحلیل‌گران محترم می‌توانند نکات تحلیلی و برداشت‌های تخصصی خود پیرامون انتخابات ۱۴۰۲ را با ما در پیام رسان بله در میان بگذارند: @admincpms

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب