Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election

نویسنده: by Jamie Gillies (eds.)

ناشر: palgrave Macmillan

سال چاپ: ۲۰۱۸

این اثر یکی از اولین کتاب‌هایی است که بر بازاریابی سیاسی متمایز و استراتژی‌های برندینگ تمرکز  می‌کند؛ استراتژی‌هایی که توسط نامزدها و احزاب آن‌ها در یکی از جذاب‌ترین انتخابات‌های تاریخ آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. کتاب  به این می‌پردازد که چرا این انتخابات از منظر بازاریابی سیاسی غیرمعمول بوده و خواستار توضیحات جدید و بحث‌هایی در مورد دلالت‌های آن برای جریان غالب بازاریابی سیاسی(در عرصه عمل و نظر) شده‌است. در زمان تحولات سیاسی، نامزدهای هر دو حزب – دونالد ترامپ و برنی ساندرز، به طور خاص؛ به نظر می‌رسد که حکمت متعارف را که تا به حال بر سیاست آمریکا تسلط داشته، از بین برده‌اند: اینکه نامزدها باید در هیبت “ریاست‌جمهوری” ظاهر شوند، یعنی از نظر سیاسی باتجربه و واجد شرایط برای اداره‌ی امور باشند و از مواضع ستیزه‌جویانه و نادرست  سیاسی اجتناب کنند. این کتاب دیدگاه‌های محققانه و پژوهش‌هایی در مورد محتوای قابل انتقال ساحت عمل و گفتمان‌ها را به طور خاص از کمپین‌های ترامپ، کلینتون و ساندرز ارائه می‌دهد، و به این موضوع می‌پردازد که آن‌ها  چگونه از بازاریابی سیاسی و برندینگ متداول در مسیرهای تازه‌ای استفاده کردند.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *